vineri, 6 martie 2009

mai opreste , doamne, ceasornicul cu care ne masori destramarea!

Numai pe tine te am trecatorul meu trup
Si totusi
Flori albe si rosii, eu nu-ti pun pe frunte si-n plete
Caci lutul tau slab
Mi-e prea stramt pentru strasnicul suflet
Ce-l port
Dati-mi un trup
Voi muntilorMarilor
Dati-mi alt trup sa-mi descarc nebunia
In plin!
Pamantule larg fii trunchiul meu
Fii pieptul acestei naprasnice inimi
Prefa-te-n lacasul furtunilor, cari ma strivesc
Fii amfora eului meu indaratnic!
Prin cosmos
Auzi-s-ar atuncia maretii mei pasi
Si-as apare navalnic si liber
Cum sunt
Pamantule sfant
Cand as iubi
Mi-as intinde spre cer toate marile
Ca niste vanjoase, salbatice brate fierbinti
Spre cerSa-l cuprind
Mijlocul sa-i frang
Sa-i sarut sclipitoarele stele
Cand as uriAs zdrobi sub picioarele mele de stanca
Bieti sori calatori
Si poate-as zambi
Dar numai pe tine te am trecatorul meu trup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu